Množstevné zľavy: až do 70%
Prihlásenie / Registrácia
Zabudnuté heslo
* Povinné polia
 
 

DODANIE

Všetko o možnostiach doručenia a dobe dodania


OTÁZKA: Aký je čas dodania objednávky?
ODPOVEĎ: Termín doručenia objednávky je 5 pracovných dní, pri doručení kuriérskou službou. Pri doručení do Uloženky je termín doručenia 5-7 pracovných dní. V prípade voľby platby na dobierku je čas doručenia objednávky dlhší o 2-3 pracovné dni než obvykle. Dobierka, ako jediný spôsob platby je u nás s poplatkom. Ostatné možnosti úhrady sú zadarmo. V prípade voľby platby kartou, cez internet banking alebo Paypal, doručíme tovar v priebehu 5 pracovných dní. V prípade platby vkladom na účet rátame 5 pracovných dní potom, ako zaevidujeme platbu. Oneskorenie môže nastať v období zvýšeného počtu objednávok, napríklad pred Vianocami. Doba dodania sa však môže líšiť aj v závislosti na objeme objednávky. Hromadné objednávky (viac ako 20 produktov), majú vo väčšine prípadov dlhší čas dodania než 5 pracovných dní. Preto, prosíme o porozumenie. Aby sme zásielku mohli doručiť bez zbytočného omeškania, je dôležité aby:

- sme prijali platbu v správnej výške na náš účet
- bola zadaná kompletná a správna adresa pre doručenie s telefónnym číslom a emailom
- sme nemuseli technicky upravovať vlastný motív zákazníka

OTÁZKA: Je možné preveriť čas dodania objednávky podľa PSČ?
ODPOVEĎ: Áno, nech sa páči, nižšie je možné zadať PSČ a zobrazia sa náklady na prepravu ako aj termín doručenia.

Spôsob dopravy
Dátum doručnia
Hodnota objednávky
Cena za dopravu

OTÁZKA: Ktorou kuriérskou spoločnosťou sú objednávky doručované?
ODPOVEĎ: Shirtinator má výrobu v Českej Republike. Všetky objednávky, ktoré sú doručované na Slovensko, sú expedované zo Shirtinator výroby Českou prepravnou spoločnosťou IN-Time až na Slovensko. Následne na Slovensku doručuje zásielky kuriérska spoločnosť UPS. V potvrdzovacom e-mail o expedícii zásielky zo Shirtinatoru, posielame informácie s číslom zásielky IN-Time, ktoré začína H18XXXXXXXX. Následne ked je zásielka už na Slovenskej strane, Slovenský prepravca UPS posiela nové potvrdenie o doručení s číslom zásielky UPS, ktoré začína 703 010 XXXXXX.

OTÁZKA: Je možné objednávku doručiť expresne v skrátenej lehote?
ODPOVEĎ: Áno od decembra 2016 sme umožnili pre našich zákazníkov doručenie Expresnou službou spoločnosti DHL. Objednávky zadané do 23:59 – vyrobíme a vyexpedujeme na druhý deň – doručenie objednávky je nasledujúci pracovný deň od expedície.
Objednávky objednané medzi nedeľou a stredou budú doručené nasledujúci pracovný deň. Objednávky objednané vo štvrtok budú dodané v pondelok. Objednávky objednané medzi piatkom a sobotou budú dodané v utorok. Prosíme, je potrebné poskytnúť telefónne číslo, na ktoré ťa v prípade potreby môže kontaktovať kuriér. Komunikácia s kuriérom zabezpečí včasné doručenie tvojej objednávky. Bohužiaľ, nemôžeme garantovať včasné doručenie expresných zásielok do vzdialených miest a na P.O. Box adresy.

OTÁZKA: Aké sú poplatky za doručenie?
ODPOVEĎ: Každý spôsob doručenia má inú výšku poplatku. Poplatok za doručenie je stanovený prepravnou spoločnosťou, neúčtujeme si žiadne náklady navyše.
Cena dopravy v rámci Slovenska kuriérskou službou UPS je 3,49 €.
Cena dopravy doručenie do ULOŽENKA pobočky je 2,30 €.
Cena dopravy doručenie do BALÍKOMATU je 4,30 €.
Cena dopravy doručenie do DPD pickup odberného miesta je 3,49 €.
Cena dopravy pri expresnom doručení DHL spoločnosťou je 19,99 €.

OTÁZKA: Je možné zvoliť konkrétny termín doručenia objednávky?
ODPOVEĎ: Pokiaľ je potrebné určiť konkrétny termín doručenia objednávky, prosíme, kontaktuje nás na email: info@shirtinator.sk, je potrebné uviesť číslo objednávky aj požadovaný termín dodania. Alebo je možné požiadavku na konkrétny termín doručenia vložiť do poznámky v poslednom kroku objednávkového procesu – Poznámka pre nás. Následne budeme zákazníka informovať o možnostiach doručenia.

OTÁZKA: Doručujete objednávky aj mimo Slovenska?
ODPOVEĎ: Zásielky doručujeme aj do Českej Republiky, cena balného a dopravy do Českej Republiky je 5,50 €.

OTÁZKA: Je možný osobný odber?
ODPOVEĎ: Bohužiaľ kamennú predajňu, kde by si zákazník mohol vyzdvihnúť svoju objednávku nemáme. Preto sme zaviedli alternatívny spôsob osobného odberu prostredníctvom odberných miest a Balíkomatu:

Uloženka - Ponúkame možnosť dodania do jedného z výdajných miest služby ULOŽENKA. Zásielku je možné osobne prevziať v lehote do 7 dní od doručenia. Pre prevzatie zásielky je nutné poznať unikátne HESLO, ktoré zákazník získa v informatívnej SMS priamo z Uloženky. Termín dodania objednávky do Uloženky je 5 pracovných dní od objednania.
Balíkomat – Ponúkame možnosť dodania zásielky do Balíkomatu. Balíkomaty sú po celej Slovenskej Republike a objednávku je možné prevziať kedykoľvek, 24 hodín, 7 dní v týždni. Doručenie zásielky do Balíkomatu trvá dva pracovné dni od expedície zásielky od nás. Následne zákazník dostane SMS správu s prístupovým QR kódom a zásielku si môže prevziať do 72 hodín od obdržaní SMS správy (sviatky a víkendy sa nepočítajú). Termín dodania zásielky do Balíkomatu je 5-7 pracovných dní od objednania. – MOMENTÁLNE JE TÁTO SLUŽBA NEDOSTUPNÁ.
DPD pickup point – Ponúkame možnosť dodania zásielky do jedného z odberných miest DPD pickup. DPD pickup odberné miesta sú po celej Slovenskej Republike. Je možné využiť jedno zo 116 odberných miest. Doručenie balíku do odberného miesta Pickup pointu trvá 2-3 pracovné dni od expedície zásielky od nás. Po doručení balíku do odberného miesta Pickup zákazník dostane SMS s informáciou, kedy si môže balík vyzdvihnúť. Uloženie zásielky v odbernom mieste Pickup je až 7 pracovných dní od. Termín dodania zásielky do DPD odberného miesta je 5-7 pracovných dní od objednania. – MOMENTÁLNE JE TÁTO SLUŽBA NEDOSTUPNÁ.

OTÁZKA: Čo je potrebné urobiť ak v čase doručenia zákazník nie je na adrese?
ODPOVEĎ: V prípade, že kuriér nezastihne zákazníka na stanovenej adrese, bude ho telefonicky kontaktovať, aby dohodol čas doručenia. Preto je veľmi dôležité v objednávkovo procese uviesť telefónne číslo pre doručenie objednávky. Pokiaľ ani telefonicky nie je možné zastihnúť zákazníka, kuriér sa pokúsi zásielku opätovne doručiť na ďalší pracovný deň. Zásielku však môže prebrať aj v zákazníkovom mene niekto iný. Zásielku je možné opakovane doručiť len 3 krát, potom je automaticky vrátená späť do Shirtinatoru.

OTÁZKA: Čo je možné urobiť v prípade, že zásielka nie je vôbec doručovaná?
ODPOVEĎ: Potom, ako je objednávka od nás expedovaná, posielame zákazníkom automatický informačný email o expedícii. Po informačnom emaily, by zásielka mala byť doručená do 2-3 pracovných dní. Ak objednávka ani po tomto čase nebola doručená, prosíme, kontaktujte nás na email info@shirtinator.sk.
please wait loading ...