Množstevné zľavy: až do 70%
Pomoc & Kontakt
Kontaktujte nás
prostredníctvom e-mailu info@shirtinator.sk
alebo cez Kontaktný formulár
prostredníctvom telefónu +420 228 886 616
(V pracovných dňoch: 9:00 - 13:00 volanie je za cenu telefonátu do Českej Republiky podľa tarify operátora)
Prihlásenie / Registrácia
Zabudnuté heslo
* Povinné polia
 
 

PLATBA A DODANIE

 

Ako dlho trvá, kým mi doručíte objednávku?

Termín doručenia vašej objednávky je do 5 pracovných dní. V prípade, že si zvolíte dobierku alebo platbu kartou, doručíme vám tovar v priebehu 5 pracovných dní. V prípade platby vkladom na účet rátame 5 pracovných dní potom, ako zaevidujeme vašu platbu. Oneskorenie môže nastať v období zvýšeného počtu objednávok, napríklad pred Vianocami. Doba dodania sa však môže líšiť aj v závislosti na objeme objednávky. Hromadné objednávky (viac ako 20 produktov), majú vo väčšine prípadov dlhší čas dodania než 5 pracovných dní. Preto vás prosíme o porozumenie. Aby sme vám zásielku mohli doručiť bez zbytočného omeškania, je dôležité aby:

- sme prijali platbu v správnej výške sumy na náš účet
- ste zadali kompletnú adresu dodania s telefónnym číslom a vašim mailom
- sme nemuseli technicky upravovať váš vlastný motív

 

Spôsob dopravy
Dátum doručnia
Hodnota objednávky
Cena za dopravu

 

 
  

Je možné moju objednávku doručiť expresne v skrátenej lehote?

Bohužiaľ to momentálne nie je možné. Termín doručenia vašej objednávky je do 5 pracovných dní. V prípade platby na účet, dobu dodania počítame odo dňa, kedy nám platba bude pripísaná na účet. V prípade, že vaša objednávka nebude doručená v uvedenom termíne, nás neodkladne kontaktujte.

 

 
 

Môžem si zvoliť konkrétny termín doručenia objednávky?

Pokiaľ si želáte konkrétny termín na doručenie objednávky, napíšte nám to, prosím, do poznámky v poslednom kroku objednávky. My vám potom dáme vedieť, či je to možné alebo nie.

 

 
 

Doručujete objednávky aj mimo Slovenska?

Zásielky doručujeme aj do Českej Republiky, cena balného a dopravy do Českej Republiky je 5,50 €.

 

 
 

Ktorou kuriérskou spoločnosťou posielate vaše zásielky?

Na Slovensku doručuje zásielky kuriérska spoločnosť UPS. V Českej republike je to firma INTIME. Cena dopravy v rámci Slovenska je 3,49 €.

 

 
 

Je možnosť osobného odberu?

Uloženka - Ponúkame možnosť dodania do jedného z výdajných miest služby ULOŽENKA. Zásielku si osobne prevezmete v lehote do 7 dní od doručenia. Pre prevzatie zásielky je nutné poznať unikátne HESLO, ktoré zákazník získa v informatívnej SMS priamo z Uloženky. Poplatok za možnosť osobného odberu/ULOŽENKA je 2,30 €.

Balíkomat – Ponúkame možnosť dodania zásielky do Balíkomatu. Balíkomaty sú po celej Slovenskej republike a svoju objednávku si môžete prevziať kedykoľvek, 24 hodín, 7 dná v týždni. Doručenie zásielky do Balíkomatu trvá dva pracovné dni od expedície zásielky od nás. Následne dostanete SMS správu s prístupovým QR kódom a zásielku si môžete prevziať do 72 hodín od obdržaní SMS správy ( sviatky a víkendy sa nepočítajú). Poplatok za možnosť osobného odber v BALÍKOMATE je 4,30 €.

DPD pickup point – Ponúkame možnosť dodania zásielky do jedného z odberných miest DPD pickup. DPD pickup odberné miesta sú po celej Slovenskej Republike. Môžete využiť jedno zo 116 odberných miest. Doručenie balíku do odberného miesta Pickup pointu trvá 2-3 pracovné dni od expedície zásielky od nás. Po doručení balíku do odberného miesta Pickup dostanete SMS s informáciou, kedy si môžete balík vyzdvihnúť. Uloženie zásielky v odbernom mieste Pickup je až 7 pracovných dní. Poplatok za možnosť osobného odberu v DPD pickup je 3,49 €.

 

 
 

Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?

Na úhradu zásielky vám ponúkame niekoľko spôsobov:

Dobierka - Dobierka je možná iba pre objednávky v hodnote do 100 €. Objednávku Vám doručí kuriér UPS a zaplatíte ju pri preberaní tovaru. Poplatok za dobierku je 1,20 €.

Dobierka – uloženka, balíkomat, DPD pickup - Zásielka na dobierku s osobným odberom vo výdajnom mieste ULOŽENKA, BALÍKOMAT, DPD pickup je možná iba pre objednávky v hodnote do 100 €. Zásielku si prevezmete a aj zaplatíte priamo na výdajnom mieste Uloženka alebo DPD pickup a to do 7 dní od doručenia. Pre balíkomat je potrebné vyzdvihnúť a uhradiť zásielku do 72 hodín.

Platba kartou - Ak si zvolíte kreditnú kartu ako spôsob platby, tak Vaša platba bude ihneď pripísaná na náš účet a Vaša objednávka môže byť okamžite spracovávaná. Akceptujeme karty Euro/Mastercard a Visa.

Vklad na účet - tento spôsob platby môžete využiť, ak nie ste majiteľom žiadneho účtu, alebo ak je pre Vás jednoduchšie zrealizovať platbu priamo na náš účet v pobočke Tatra banky. Dôležité je, správne uviesť naše číslo účtu a ako variabilný symbol, číslo vašej objednávky.

Vklad na účet prevodom peňazí - spôsob platby, pri ktorom dávate príkaz na úhradu z vášho účtu na náš účet. Ak ste vlastníkom účtu v Tatra banke, bude vaša platba pripísaná v priebehu daného dňa. Ak ste prevod peňazí zrealizovali z inej banky, ako z tej v ktorej máme zriadený účet, bude platba pripísaná približne do 24 hodín.

Internet banking - Je služba elektronického bankovníctva, ktorá umožňuje zaplatenie za objednávku v reálnom čase cez internet banking nasledujúcich bánk : Tatra Banka, Slovenská sporiteľňa, VÚB, ČSOB, UniCredit, Sberbank, OTP Bank, Poštová banka, Zuno. Ide o najpohodlnejší a najrýchlejší spôsob platby. Aby ste ho mohli využívať je nutné mať zriadený účet v banke a aj službu internet banking.

Poznámka: Pri platení cez internet banking alebo platobnou kartou sa nedostaneme k vašim prihlasovacím údajom k účtu, ani k údajom o vašej karte. Tieto údaje vypĺňate až na zabezpečenej stránke príslušnej banky.

 

 

 

Čo sa stane, ak v čase doručenia nebudem na zadanej adrese?

V prípade, že vás kuriér nezastihne, vás bude telefonicky kontaktovať, aby si s vami dohodol čas doručenia. Preto je dôležité v objednávke uviesť aj vaše telefónne číslo. Pokiaľ vás nezastihne ani telefonicky, pokúsi sa zásielku doručiť na ďalší deň. Zásielku však môže prebrať vo vašom mene aj niekto iný.

 

 

 

Čo mám robiť, ak mi zásielka vôbec nepríde?

Potom, čo vám objednávku odošleme, dostanete e-mailom oznam o odoslaní. Zásielka by vám mala prísť do 2-3 dní. Ak vám ani po tomto čase nepríde, prosím kontaktujte nás na tel. čísle +420 228 886 616 (v pracovných dňoch: 9:00 - 13:00, volanie je za cenu telefonátu do Českej Republiky podľa tarify operátora) alebo mailom na info@shirtinator.sk.

 

 

 

Kam sa môžem obrátiť, ak sa objavia problémy s platením alebo doručením?

V prípade problémov s platbou alebo doručením sa na nás obráťte telefonicky na čísle +420 228 886 616 (v pracovných dňoch: 9:00 - 13:00, volanie je za cenu telefonátu do Českej Republiky podľa tarify operátora), mailom na info@shirtinator.sk.

 

 
 

Dá sa v súrnych prípadoch urýchliť platba alebo doručenie zásielky?

V prípade platby prevodom na účet môžeme vašu objednávku vyhotoviť a vyexpedovať až po prijatí platby na náš účet. Prevod môže trvať od 2 do 4 pracovných dní. Pre urýchlenie je možné poslať scan alebo screenshot z prevodného príkazu či internet bankingu, ak bude všetko v poriadku, je možné objednávku zaradiť do výroby. V súrnych prípadoch odporúčame zadať objednávku na dobierku (pokiaľ je do hodnoty 100 €) a napísať na info@shirtinator.sk, že je potrebné doručiť objednávku rýchlejšie. Budeme Vás infromovať o možnom termíne doručenia.

 
please wait loading ...