Množstevné zľavy: až do 70%
Prihlásenie / Registrácia
Zabudnuté heslo
* Povinné polia
 
 

VRÁTENIE PRODUKTOV A REKLAMÁCIE

Všetko o reklamáciách a vrátení produktov


OTÁZKA: Čo je potrebné urobiť v prípade nespokojnosti s produktom?
ODPOVEĎ: Ak zákazník dostal poškodenú či chybne vyhotovenú zásielku, napríklad mohli nastať tieto prípady:
- rozdielna veľkosť produktu oproti objednávanému produktu
- produkt má menšie rozmery než je uvedené na stránke pri produkte
- nesprávne umiestnená potlač
- chýbajúca potlač
- potlač nedostatočne drží na produkte
- produkt má dierku, alebo je rozbitý
- špinavý produkt
je potrebné nás v prvom rade kontaktovať na email info@shirtinator.sk, či prostredníctvom Kontaktného formulára.

Dôležité údaje, ktoré je potrebné uviesť: číslo objednávky, poslať fotku chyby, poškodenia alebo rozmeru produktu, napísať stručný popis sťažnosti.
Po posúdení všetkých priložených informácii, ak uznáme pochybenie na našej strane, samozrejme obratom a bezplatne vyrobíme a doručíme nový produkt zákazníkovi.
V prípade nespokojnosti neakceptujeme vrátený produkt, pokiaľ nás zákazník pred vrátením neinformoval a nepočkal na našu reakciu a teda sme sa na vrátení tovaru spoločne nedohodli. V takomto prípade nepreplácame poštovné náklady vzniknuté pri vrátení, nakoľko došlo k porušeniu obchodných podmienok zo strany zákazníka. Produkty, ktoré sú vyrobené na mieru pre zákazníka nepodliehajú automatickému vráteniu do 14 dní bez udania dôvodu, ako stojí v obchodnom zákone.

OTÁZKA: Ako postupovať v prípade vrátenia nepotlačeného produktu?
ODPVEĎ: Spokojnosť zákazníka je našim prvoradým cieľom. Nepotlačený produkt je možné bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od doručenia. Pri produktoch, ktoré neboli nosené, garantujeme vrátenie celej sumy. Pred tým, než nepotlačený produkt bude vrátený späť k nám, je potrebné kontaktovať naše zákaznícke oddelenie na email info@shirtinator.sk či prostredníctvom Kontaktného formulára.

OTÁZKA: Je možné potlačený produkt vrátiť?
ODPOVEĎ: Shirtinator nie je klasický zásielkový obchod. Každý produkt, ktorý si zákazník sám navrhne a vytvorí, je vyrobený jednoznačne na mieru pre zákazníka a tým pádom je to unikát. Tento špeciálne vytvorený produkt nemôžeme jednoducho predať inému zákazníkovi. Keďže produkty, na ktorých je vlastný text, motív alebo fotka zákazníka, nie je možné vrátiť, prosíme našich zákazníkov, aby si pred objednaním dobre zvážili veľkosť, strih, farbu atď. V prípade problémov, či špecifickej prosby sa obráťte na naše zákaznícke oddelenie: email info@shirtinator.sk, či prostredníctvom Kontaktného formulára.

Aby sme predišli nedorozumeniam pri výbere motívov a textov, je dôležité skontrolovať potvrdenie o objednávke hneď ako ho zákazník dostane na email.

OTÁZKA: Prečo je okolo potlače viditeľný „spálený rám“ či fľak?
ODPOVEĎ: Produkty našich zákazníkov, sú vyrábané individuálne a na mieru. Tlačiarenská technológia, ktorou vyrábame produkty môže v niektorých prípadoch spôsobiť vznik rámu či fľaku okolo potlače, kedy môže dôjsť až k zmene odtieňu farby trička, či môže vzniknúť lesklý povrch v danej oblasti, ako keby po spálení. Tento stav je z dôvodu pozostatku tlačiarenského nánosu – fixácie. Dlhoročné skúsenosti nám ukázali, že po prvom vypraní je pozostatok po tlači odstránený. Bohužiaľ tento stav nastáva pri tlačiarenskej technológii – digitálnou priamou tlačou a hlavne na farebné a tmavé produkty.
Pri farebných textíliách a priamej – digitálnej tlači je nutné na produkt naniesť fixáciu farby, aby potlač bola sýta a vydržala čo najdlhšie. Bez tejto fixácie, bohužiaľ nie je možné, aby sa farba vpila aj do tkanív textilu. Fixáciu, ktorú používame je bezpečná a certifikovaná podľa Öko-Tex Standard triedy 1.
V prípade, že rámček, fľak, zmena farby produktu alebo lesk okolo potlače nezmizne po prvom vypraní, potom neváhajte a napíšte nám na náš e-mail info@shirtinator.sk, pošlite nám aj fotku produktu, číslo objednávky a stručný popis vašej sťažnosti. Môžete nás bez problémov kontaktovať ešte pred prvým vypraním, pošlite nám fotku produktu a číslo objednávky. Potom produkt vyperte ak pozostatok po tlači po prvom vypraní nezmizne, bude sa jednať o vadu produktu, v takom prípade pristupujeme k riešeniu reklamácie.
please wait loading ...